X

WARIANT I systemu SOHO dedykowany małym Hotelom - podstawowe cechy:

  • overbooking
  • obsługa pobytów indywidualnych oraz grupowych
  • graficzna prezentacja obłożenia obiektu
  • wydruk grafika obłożenia
  • prowadzenie książki meldunkowej gości
  • prowadzenie rachunków gości hotelowych
  • wydruk raportu z pobytu
  • rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe
  • planowanie wyżywienia dla gości oraz raport dla kuchni
  • rozliczanie opłaty klimatycznej
  • kontrola należności i zobowiązań
  • wystawianie paragonów na drukarce fiskalnej
  • wystawianie faktur VAT (również w EURO)
  • korekty faktur VAT
  • wystawianie faktur zaliczkowych i PRO-FORMA
  • poczta wewnętrzna (pomiędzy pracownikami hotelu)
  • obsługa depozytów
  • obsługa parkingu
  • budzenie gości
  • nadzór nad stanem technicznym pokoi oraz kontrola ich czystości
  • współpraca z urządzeniami fiskalnymi
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
  • eksport dokumentów do programów księgowych (w ramach modułu Eksport D)anych
  • rejestr VAT
  • automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS-u
  • generowanie różnych zestawień
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
  • kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie
  • automatyczna archiwizacja danych
  • uwagi dla gości (upodobania, czarna księga)

WARIANT II systemu SOHO dedykowany średnim Hotelom oferuje dodatkowe możliwości w stosunku do wariantu I:

  • rezerwacja i rozliczenie dodatkowych obiektów hotelowych (silownia,spa,sauna itp..)
  • współpraca systemu z zamkami elektronicznych ułatwiającymi kontrole dostępu do pomieszczeń, obiektów i pokoi hotelowych.

WARIANT III systemu SOHO dedykowany dużym Hotelom oferuje dodatkowe możliwości w stosunku do wariantu II:

  • Stanowisko do obsługi gatronomi SOGA umożliwające prowadzenie restauracji przy hotelu, umożliwiające wydruk paragonów fiskalnych oraz zamówień od klientów w kuchni hotelowej.
  • współpraca systemów SOHO i SOGA dla restauracjii, umożliwia doliczenie do rachunku hotelowego usług gastronomicznych świadczonych w restauracji przy hotelu.
  • Drugie stanowisko obsługi SOHO umożliwiające szybszą obsługę klientów.