X

Każda średniej wielkości placówka handlowa, niezależnie od sprzedawanego asortymentu, znajdzie w ofercie SKF kompleksowe wyposażenie w sprzęt i oprogramowanie niezbędne do sprawnej sprzedaży i efektywnego zarządzania placówką handlową.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i współpracy z najlepszymi producentami urządzeń fiskalnych i sklepowych, jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom rozwiązanie doskonale dopasowane do charakteru sprzedaży, asortymentu czy natężenia ruchu.

Poniżej prezentujemy kilka wariantów rozwiązań jakie najczęściej są spotykane w średniej wielkości placówkach handlowych. Mamy nadzieję że przedstawione schematy i opisy pozwolą  Państwu w podjęciu decyzji  w wyborze urządzeń odpowiednich dla prowadzonej działalności handlowej. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt. Na pewno udzielimy Państwu wyczerpującej odpowiedzi.

WARIANT I:

  • Sklep z ograniczoną bazą towarową.
  • Wszystkie lub prawie wszystkie towary mają kod kreskowy.
  • Identyfikacja towaru przede wszystkim poprzez kod kreskowy.
  • Ograniczony czas na transakcję.
  • Rzadka potrzeba wystawienia faktury do paragonu lub faktury proforma.
  • Sprzedaż jest realizowana w oparciu o płatności gotówkowe lub karty płatnicze.
  • Nieograniczona liczba dostaw podczas dnia pracy.
  • Możliwośc wydzielenia zaplecza biurowo-magazynowego.
  • Przyjmowanie dostaw odbywa się na dedykowanych stanowiskach, poza salą sprzedaży.

OPROGRAMOWANIE:

  • PC Market w wersji sieciowej
  • moduł obsługi kas fiskalnych online lub offline
  • moduł obsługi wag etykietujących
  • moduł projektowania etykiet
  • moduł obsługi inwentaryzatorów
  • interfejs do generowania przelewów bankowych
  • interfejs FK (finansowo – księgowy)

SPRZĘT:

  • kasy fiskalne
  • drukarka faktur
  • skanery kodów kreskowych – zaplecze
  • skanery kodów kreskowych – sala sprzedaży
  • wagi etykietujące
  • specjalizowana drukarka etykiet
  • inwentaryzatory
  • terminale kart płatniczych

WARIANT II:

  • Sklep z dużą bazą towarową.
  • Wszystkie lub prawie wszystkie towary mają kod kreskowy.
  • Identyfikacja towaru poprzez kod kreskowy, wyszukiwanie po nazwie, filtrowanie kategorii, zdjęcia itp.
  • Ograniczony czas na transakcję.
  • Często zachodzi potrzeba wystawienia faktury do paragonu lub faktury proforma.
  • Ograniczony czas na transakcję.
  • Sprzedaży jest realizowana w oparciu o płatności gotówkowe lub karty płatnicze.
  • Nieograniczona liczba dostaw podczas dnia pracy.
  • Przyjmowanie dostaw odbywa się na dedykowanych stanowiskach, poza salą sprzedaży.
  • Możliwość wydzielenia zaplecza biurowo-magazynowego.
  • Sprzedaż jest realizowana w oparciu o płatności gotówkowe lub karty płatnicze.
  • Wdrożony system lojalnościowy.