X

Sprawna obsługa klienta, jego zadowolenie, wymaga nie tylko szybkiej obsługi przy kasach, ale przede wszystkim dostarczenia klientowi pożądanego przez niego produktu w odpowiednim czasie, w odpowiedniej cenie. 

Szczegółowa analiza struktury koszyka, preferencji zakupowych godzin, największej częstotliwości zakupów przyczyni się niewątpliwie do poprawy oferty towarowej placówki. By jednak tej analizy dokonać, należy posiadać system, który będzie gromadził dane na interesującym nas poziomie szczegółowości i pozwoli na ich analizę. Wiedza ta może być dostępna dla każdego właściciela czy menadżera sklepu (sieci sklepów), wyposażonego w sprzęt sprzężony z oprogramowaniem.

Kluczem do sukcesu w handlu jest:

  • sprawna i szybka obsługa klienta oraz optymalne zarządzanie magazynem,
  • bezbłędna identyfikacja towaru w magazynie, na półce i w kasie,
  • przeprowadzanie inwentaryzacji możliwie szybko niewielkimi zasobami ludzkimi i sprawne rozliczenie jej w systemie sprzedaży,
  • system sprzedaży zbudowanych z wymiennych modułów, dający zastosować się w różnych konfiguracjach zastosowań i wymagań naszych klientów,
  • minimalizacja strat sklepu wynikających z błędów, pomyłek oraz działań celowych klientów i kasjerów.
  • system precyzyjnego rozliczania magazynu oraz system kontroli wideo pracy.

Zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniami dedykowanymi dla firm różnej wielkości: