X
 


Stworzony na bazie programu PC-POS 7 i rozbudowany  o możliwość obsługi dokumentów magazynowych.

 Mini Market jest przeznaczony do obsługi oddziałów firmy realizujących zakupy towaru za pośrednictwem centrali lub bezpośrednio od dostawców zewnętrznych. Program może też pracować jako w pełni autonomiczny system.
Mini-Market poprzez uproszczenie i automatyzację wielu funkcji pozwala skupić całą uwagę personelu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta.

Jest on oprogramowaniem stworzonym do pracy w sieci sklepów zarządzanych przez oprogramowanie centralne - Konsolę Kupca. Pracuje na swojej bazie danych a wymiana informacji pomiedzy sklepem a centralą następuje on-line.
Dzięki rozbudowanym możliwością konfiguracji Mini-Market umożliwia dostosowanie panelu sprzedaży do wymagań klienta lub specyfiki branży.

Ważną funkcją programu jest możliwość sprawdzenia dostępności towaru na dowolnym sklepie w sieci sprzedaży i zamówienie go dla klienta lub skierowanie go do sklepu w którym interesujący go towar jest dostępny.
Mini-Market obsługuje również scentralizowany system lojalnościowy który umożliwia klientom zbieranie punktów lub otrzymywanie rabatów.


Dostępne moduły:
•    obsługa kart płatniczych
•    obsługa doładowań (pre-paid)
•    obsługa rachunków domowych
•    eksport danych do systemu monitoringu
•    serwer wagowy