X
W codziennych działaniach przedstawicieli działu sprzedaży pracujących głównie w terenie w siedzibie klienta, pomocnym narzędziem jest dedykowana aplikacja Comarch Mobilny Sprzedawca.


Comarch Mobilny Sprzedawca usprawnia pracę przedstawicieli handlowych na poniższych obszarach:

- obsługa klienta dzięki historii podpowiedzi dotychczasowych transakcji, aktualnych promocji i rabatów, dostępności towarów, zobowiązań lub należności,
- umożliwia wydruk na miejscu u klienta dokumentów (np. faktury lub przyjęcia gotówki za towar),
- posiada wygodny i prosty w obsłudze interfejs użytkownika z automatycznymi podpowiedziami zadań do wykonania,
- oszczędza czas poprzez brak konieczności raportowania, dzięki możliwości połączenia z Centralą firmy,
- większe zadowolenie pracowników mobilnych dzięki nowym, sprawdzonym standardom pracy.

Korzyści mamy także po stronie firmy:

- wszystkie działy firmy mają szybki dostęp do informacji napływających z rynku do centrali firmy (kluczowe informacje dla działów marketingu, księgowości, magazynu, informacje dla dyrektorów handlowych),
- w jednostce pojawia się wiedza na temat skuteczności pracy handlowców,
- system przyczynia się do wzrostu sprzedaży,
- aplikacja umożliwia obniżenie kosztów obsługi handlu w firmie,
- wyeliminowanie błędów w obiegu dokumentów,
- zwiększenie skuteczności działań i jakości ich wykonywania poprzez jasno sprecyzowany harmonogram wizyt na dany dzień,
- wizerunek organizacji powinien być postrzegany jako nowoczesny, a sama jednostka powinna działać bardziej efektywnie.


Rozwiązanie Comarch Mobilny Sprzedawca jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch CDN XL, Comarch ALTUM oraz Comarch OPTIMA.