X
Comarch OPTIMA Biuro Rachunkowe to narzędzie, które pozwoli Ci w prosty sposób zarządzać i nadzorować pracę Twojego biura oraz znacznie przyspieszy proces obsługi klienta, m.in. dzięki operacjom seryjnym pozwalającym na tworzenie, drukowanie oraz wysyłanie e-deklaracji dla wielu podmiotów równocześnie.

Zarządzaj bazami swoich klientów poprzez efektywne raportowanie.


W programie sprawdzisz ile czasu poświęcają Twoi pracownicy dla przypisanych im klientów oraz jakie zadania wykonują. Na tej podstawie rozliczysz zarówno swoich klientów, jak i pracowników. W łatwy sposób sporządzisz także przekrojowe raporty, takie jak: dokumenty wprowadzone, dokumenty niezaksięgowane oraz czas pracy operatora dla wybranych firm/klientów (w programie dostępnych jest kilkanaście przekrojowych analiz).

Comarch OPTIMA pozwala na uporządkowanie prowadzonej przez Ciebie dokumentacji. Klasyfikuj, przechowuj, dodawaj, modyfikuj wszystkie dokumenty dostarczone przez klientów, a także segreguj przenosząc je do dowolnych katalogów. Przechowuj wewnętrzne dokumenty Twojego biura - ustawy i rozporządzenia, interpretacje przepisów czy też wzory umów wykorzystywanych w obsłudze klientów, we wspólnym dla wszystkich pracowników katalogu.

Skrzynka operatora zapewnia stały kontakt z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Funkcjonalność pozwala na przypisywanie maili do konkretnych opiekunów danego klienta oraz na nadawanie wiadomościom priorytetów. Dodatkowo narzędzie umożliwi Ci prześledzić historię wszystkich zapisanych wiadomości.